Det skånska e-handelsbolaget Boozt ska satsa 500 miljoner kronor på att utöka sitt lagerutrymme i Ängelholm. Bolaget siktar på att öka lagerkapaciteten med nära 50 procent över en treårsperiod för att tillgodose upp till 15 miljarder i nettoomsättning.
Boozt har även säkrat en tomt i närheten om mer utrymme skulle behövas, uppger bolaget.
”Nyckeltalen för vårt nordiska varuhus är fortsatt starka. Det genomsnittliga ordervärdet fortsätter att öka både på Boozt.com och booztlet.com”, skrev vd Hermann Haraldsson i årets första delårsrapport.
Det skånska e-handelsbolaget Boozt ska satsa 500 miljoner kronor på att utöka sitt lagerutrymme i Ängelholm. Bolaget siktar på att öka lagerkapaciteten med nära 50 procent över en treårsperiod för att tillgodose upp till 15 miljarder i nettoomsättning.
Boozt har även säkrat en tomt i närheten om mer utrymme skulle behövas, uppger bolaget.
”Nyckeltalen för vårt nordiska varuhus är fortsatt starka. Det genomsnittliga ordervärdet fortsätter att öka både på Boozt.com och booztlet.com”, skrev vd Hermann Haraldsson i årets första delårsrapport.
Vid fredagen den 19 januaris galamiddag på Malmö Rådhus sammanfattades det skånska mat- och dryckesåret. Vinnarna av Skånska Gastronomipriset kröntes tillsammans med mottagaren av Sällskapet Malmö Akvavits stipendium.
Vid fredagen den 19 januaris galamiddag på Malmö Rådhus sammanfattades det skånska mat- och dryckesåret. Vinnarna av Skånska Gastronomipriset kröntes tillsammans med mottagaren av Sällskapet Malmö Akvavits stipendium.
Vid fredagen den 19 januaris galamiddag på Malmö Rådhus sammanfattades det skånska mat- och dryckesåret. Vinnarna av Skånska Gastronomipriset kröntes tillsammans med mottagaren av Sällskapet Malmö Akvavits stipendium.
Den 28 februari var det lansering av nya klädmärket Coin de Rêve - ekologiska, fair trade och tidlösa babykläder. Lanseringsfesten, som var exklusivt för kvinnor, hölls på Honey I’m Home. Kläder, kvinnor, kvalitet och några glas bubbel!
Den 28 februari var det lansering av nya klädmärket Coin de Rêve - ekologiska, fair trade och tidlösa babykläder. Lanseringsfesten, som var exklusivt för kvinnor, hölls på Honey I’m Home. Kläder, kvinnor, kvalitet och några glas bubbel!
Den 28 februari var det lansering av nya klädmärket Coin de Rêve - ekologiska, fair trade och tidlösa babykläder. Lanseringsfesten, som var exklusivt för kvinnor, hölls på Honey I’m Home. Kläder, kvinnor, kvalitet och några glas bubbel!
Torsdagen 1 mars var det premiär för Plockepinn Restaurang & Bar på nya adressen på Skomakaregatan. Mingel, mat, musik och många trevliga gäster!
Torsdagen 1 mars var det premiär för Plockepinn Restaurang & Bar på nya adressen på Skomakaregatan. Mingel, mat, musik och många trevliga gäster!
Torsdagen 1 mars var det premiär för Plockepinn Restaurang & Bar på nya adressen på Skomakaregatan. Mingel, mat, musik och många trevliga gäster!
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö