Med start den 29 april slår ABBA World under två veckor upp portarna i årets Eurovisionstad, Malmö.
Pop-upen, spridd över två våningar, är till för alla besökare under Eurovision och kommer att vara belägen på Södergatan i Malmö. I pop-upen kommer man att kunna utforska delar av såväl ABBA The Museum med kostymer och quiz som ABBA Voyage där bandets mest älskade låtar framförs på scen med digitala avatarer, liksom delar ur musikalen Mamma Mia!, föreställningen Mamma Mia! The Party och Polar Music International på en och samma plats.
Med start den 29 april slår ABBA World under två veckor upp portarna i årets Eurovisionstad, Malmö.
Pop-upen, spridd över två våningar, är till för alla besökare under Eurovision och kommer att vara belägen på Södergatan i Malmö. I pop-upen kommer man att kunna utforska delar av såväl ABBA The Museum med kostymer och quiz som ABBA Voyage där bandets mest älskade låtar framförs på scen med digitala avatarer, liksom delar ur musikalen Mamma Mia!, föreställningen Mamma Mia! The Party och Polar Music International på en och samma plats.
Anestis Papadopoulos äger redan tre Bad och Värme-butiker; i Höllviken, Värnhem och Trelleborg. Nu öppnar han en fjärde, som kommer fungera som Pop-Up-butik i några månader framöver i Triangelns köpcentrum. – Vi har allt för bad- och badrums-intresserade, vi säljer och renoverar allt från toaletter till värmepannor och blandare. Vi kommer hem till kunden och demonterar det som behöver bytas ut och så installerar vi den nya produkten. Så det är bara att luta sig tillbaka, säger Anestis Papadopoulos.
Anestis Papadopoulos äger redan tre Bad och Värme-butiker; i Höllviken, Värnhem och Trelleborg. Nu öppnar han en fjärde, som kommer fungera som Pop-Up-butik i några månader framöver i Triangelns köpcentrum. – Vi har allt för bad- och badrums-intresserade, vi säljer och renoverar allt från toaletter till värmepannor och blandare. Vi kommer hem till kunden och demonterar det som behöver bytas ut och så installerar vi den nya produkten. Så det är bara att luta sig tillbaka, säger Anestis Papadopoulos.
Anestis Papadopoulos äger redan tre Bad och Värme-butiker; i Höllviken, Värnhem och Trelleborg. Nu öppnar han en fjärde, som kommer fungera som Pop-Up-butik i några månader framöver i Triangelns köpcentrum. – Vi har allt för bad- och badrums-intresserade, vi säljer och renoverar allt från toaletter till värmepannor och blandare. Vi kommer hem till kunden och demonterar det som behöver bytas ut och så installerar vi den nya produkten. Så det är bara att luta sig tillbaka, säger Anestis Papadopoulos.
Han blev entreprenör och byggherre redan som ung. Många år senare ordnade han så att popkonstnären Andy Warhol målade en tavla till hockeyklubben Frölunda HC. ”Hasse Bula” berättar hur han byggt ett litet imperium, ett livsverk som ständigt växer.
Han blev entreprenör och byggherre redan som ung. Många år senare ordnade han så att popkonstnären Andy Warhol målade en tavla till hockeyklubben Frölunda HC. ”Hasse Bula” berättar hur han byggt ett litet imperium, ett livsverk som ständigt växer.
Han blev entreprenör och byggherre redan som ung. Många år senare ordnade han så att popkonstnären Andy Warhol målade en tavla till hockeyklubben Frölunda HC. ”Hasse Bula” berättar hur han byggt ett litet imperium, ett livsverk som ständigt växer.
Som nittonåring drog han till New York där han startade sitt första företag. Efter att ha byggt upp ett multinationellt läkemedelsbolag är han tillbaka i Skåne och har infriat drömmen om en börsnotering. Karl berättar om vad som driver honom, om att gå igång på andras idéer och om hur USA fortfarande finns i tankarna.
Som nittonåring drog han till New York där han startade sitt första företag. Efter att ha byggt upp ett multinationellt läkemedelsbolag är han tillbaka i Skåne och har infriat drömmen om en börsnotering. Karl berättar om vad som driver honom, om att gå igång på andras idéer och om hur USA fortfarande finns i tankarna.
Som nittonåring drog han till New York där han startade sitt första företag. Efter att ha byggt upp ett multinationellt läkemedelsbolag är han tillbaka i Skåne och har infriat drömmen om en börsnotering. Karl berättar om vad som driver honom, om att gå igång på andras idéer och om hur USA fortfarande finns i tankarna.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö