Malmö Operas vd och konstnärliga ledare sprang redan som treåring upp på en teaterscen och krävde att få vara med. Christina Hörnell om lustbetonat ledarskap, att bryta ny mark som första kvinna och hur publiken kommer att märka skillnaden efter skiftet på chefsposten.
Det nordiska e-handelsbolaget Boozt lämnar Malmö och etablerar nytt huvudkontor i centrala Köpenhamn. Alla 500 anställda erbjuds att flytta med. Det nya kontoret i Krystallen väntas stå klart för inflytt under första kvartalet 2026. – Det strategiska beslutet att etablera Boozts huvudkontor i en huvudstad ger oss den bästa möjliga plattformen för att växa och utveckla vår verksamhet, säger vd Hermann Haraldsson. Flytten innebär ett närmare läge till den danska affärsvärlden och tillgång till en bredare arbetsmarknad.
Det nordiska e-handelsbolaget Boozt lämnar Malmö och etablerar nytt huvudkontor i centrala Köpenhamn. Alla 500 anställda erbjuds att flytta med. Det nya kontoret i Krystallen väntas stå klart för inflytt under första kvartalet 2026. – Det strategiska beslutet att etablera Boozts huvudkontor i en huvudstad ger oss den bästa möjliga plattformen för att växa och utveckla vår verksamhet, säger vd Hermann Haraldsson. Flytten innebär ett närmare läge till den danska affärsvärlden och tillgång till en bredare arbetsmarknad.
Det nordiska e-handelsbolaget Boozt lämnar Malmö och etablerar nytt huvudkontor i centrala Köpenhamn. Alla 500 anställda erbjuds att flytta med. Det nya kontoret i Krystallen väntas stå klart för inflytt under första kvartalet 2026. – Det strategiska beslutet att etablera Boozts huvudkontor i en huvudstad ger oss den bästa möjliga plattformen för att växa och utveckla vår verksamhet, säger vd Hermann Haraldsson. Flytten innebär ett närmare läge till den danska affärsvärlden och tillgång till en bredare arbetsmarknad.
I nordöstra Borgeby, i en del av utbyggnadsområdet Borgeby ängar, planeras 56 nya bostäder efter att kommunens markanvisningstävling avgjorts. De nya bostäderna ska byggas i en blandning av dels flerbostadshus med upp till fyra våningar och dels parhus, radhus och kedjehus. Husen placeras kring gemensamma gårdar med uteplatser och en torgyta. Därutöver planeras en park i väster och ett bageri i öster.
I nordöstra Borgeby, i en del av utbyggnadsområdet Borgeby ängar, planeras 56 nya bostäder efter att kommunens markanvisningstävling avgjorts. De nya bostäderna ska byggas i en blandning av dels flerbostadshus med upp till fyra våningar och dels parhus, radhus och kedjehus. Husen placeras kring gemensamma gårdar med uteplatser och en torgyta. Därutöver planeras en park i väster och ett bageri i öster.
I nordöstra Borgeby, i en del av utbyggnadsområdet Borgeby ängar, planeras 56 nya bostäder efter att kommunens markanvisningstävling avgjorts. De nya bostäderna ska byggas i en blandning av dels flerbostadshus med upp till fyra våningar och dels parhus, radhus och kedjehus. Husen placeras kring gemensamma gårdar med uteplatser och en torgyta. Därutöver planeras en park i väster och ett bageri i öster.
Sportbilstillverkaren Koenigsegg blir ett publikt bolag och erbjuder nu sina drygt 800 anställda att bli delägare via ett nytt optionsprogram. – Då kan alla få skin in the game, säger den operativa chefen Halldora von Koenigsegg till Breakit. Förändringen bäddar även för en framtida börsnotering – något makarna Koenigsegg tidigare öppnat för. Intresset är redan stort och aktier i bolaget värderas till omkring 9 miljarder kronor. Nästa steg är ökad produktion och fortsatt fokus från basen i Ängelholm.
Sportbilstillverkaren Koenigsegg blir ett publikt bolag och erbjuder nu sina drygt 800 anställda att bli delägare via ett nytt optionsprogram. – Då kan alla få skin in the game, säger den operativa chefen Halldora von Koenigsegg till Breakit. Förändringen bäddar även för en framtida börsnotering – något makarna Koenigsegg tidigare öppnat för. Intresset är redan stort och aktier i bolaget värderas till omkring 9 miljarder kronor. Nästa steg är ökad produktion och fortsatt fokus från basen i Ängelholm.
Sportbilstillverkaren Koenigsegg blir ett publikt bolag och erbjuder nu sina drygt 800 anställda att bli delägare via ett nytt optionsprogram. – Då kan alla få skin in the game, säger den operativa chefen Halldora von Koenigsegg till Breakit. Förändringen bäddar även för en framtida börsnotering – något makarna Koenigsegg tidigare öppnat för. Intresset är redan stort och aktier i bolaget värderas till omkring 9 miljarder kronor. Nästa steg är ökad produktion och fortsatt fokus från basen i Ängelholm.
Gochujang är en koreansk fermenterad chilipasta som liknar Doenjang och Ganjang. Smaken är kryddig, söt, salt och het (från chilipeppar). Gochujang används för att laga koreanska maträtter såsom bibimbap, bulgogi, tteokbokki och mycket mer.
Gochujang är en koreansk fermenterad chilipasta som liknar Doenjang och Ganjang. Smaken är kryddig, söt, salt och het (från chilipeppar). Gochujang används för att laga koreanska maträtter såsom bibimbap, bulgogi, tteokbokki och mycket mer.
Gochujang är en koreansk fermenterad chilipasta som liknar Doenjang och Ganjang. Smaken är kryddig, söt, salt och het (från chilipeppar). Gochujang används för att laga koreanska maträtter såsom bibimbap, bulgogi, tteokbokki och mycket mer.
Simona hamnade på HiQ lite av en slump. Idag är hon vice president för försäljning och partnerskap. Simona delar med sig av sina värderingar, sin uppväxt och sitt synsätt.
Rolls-Royces SUV får ny look för första gången sen den introducerades 2018. Cullinan Series II har fått mer avskalade linjer, integrerade ledljus i fronten och en upplyst grill. Nytt är även 23-tums fälgarna och hela inredningen inklusive Spirit-infotainmentsytemet.
Rolls-Royces SUV får ny look för första gången sen den introducerades 2018. Cullinan Series II har fått mer avskalade linjer, integrerade ledljus i fronten och en upplyst grill. Nytt är även 23-tums fälgarna och hela inredningen inklusive Spirit-infotainmentsytemet.
Rolls-Royces SUV får ny look för första gången sen den introducerades 2018. Cullinan Series II har fått mer avskalade linjer, integrerade ledljus i fronten och en upplyst grill. Nytt är även 23-tums fälgarna och hela inredningen inklusive Spirit-infotainmentsytemet.
Kinesiska elbilstillverkaren Nio har öppnat NIO House Amsterdam som ett steg i deras globala expansionsplan. Showroomet i Grachtengordel ligger i den pampiga Metz & Co-fastigheten från 1891 och har café och lekrum på ovanvåningen.
Kinesiska elbilstillverkaren Nio har öppnat NIO House Amsterdam som ett steg i deras globala expansionsplan. Showroomet i Grachtengordel ligger i den pampiga Metz & Co-fastigheten från 1891 och har café och lekrum på ovanvåningen.
Kinesiska elbilstillverkaren Nio har öppnat NIO House Amsterdam som ett steg i deras globala expansionsplan. Showroomet i Grachtengordel ligger i den pampiga Metz & Co-fastigheten från 1891 och har café och lekrum på ovanvåningen.
Amani Modular Outdoor Pavilion är ett modulsystem för uteplatsen. Ramen är aluminium och man väljer själv om man vill ha vikpaneler, tak, skjutglaspartier, jalusier, belysning med mera. Systemet har vunnit både Red Dot och iF Design awards och tillverkas av Renson Outdoor.
Amani Modular Outdoor Pavilion är ett modulsystem för uteplatsen. Ramen är aluminium och man väljer själv om man vill ha vikpaneler, tak, skjutglaspartier, jalusier, belysning med mera. Systemet har vunnit både Red Dot och iF Design awards och tillverkas av Renson Outdoor.
Amani Modular Outdoor Pavilion är ett modulsystem för uteplatsen. Ramen är aluminium och man väljer själv om man vill ha vikpaneler, tak, skjutglaspartier, jalusier, belysning med mera. Systemet har vunnit både Red Dot och iF Design awards och tillverkas av Renson Outdoor.
The Dalmores senaste släpp i Luminary-serien kallas The Rare. En 49-årig singelmalt framtagen av Master Whisky Maker Gregg Glass tillsammans med Zaha Hadid Arcitects biträdande direktör Melodie Leung. Den ovanliga karaffen presenteras i en ännu ovanligare glasskulptur som ska symbolisera alla lager av smaker som vuxit fram under lagringstiden. Bland dessa smaker uppges rostade kastanjer och päron föregå vanilj och bär för att avsluta lite rökigt med kaffe och mandlar. Endast tre flaskor och två skulpturer tas fram och endas ett set ska säljas på Sotheby’s. Nånsin.
The Dalmores senaste släpp i Luminary-serien kallas The Rare. En 49-årig singelmalt framtagen av Master Whisky Maker Gregg Glass tillsammans med Zaha Hadid Arcitects biträdande direktör Melodie Leung. Den ovanliga karaffen presenteras i en ännu ovanligare glasskulptur som ska symbolisera alla lager av smaker som vuxit fram under lagringstiden. Bland dessa smaker uppges rostade kastanjer och päron föregå vanilj och bär för att avsluta lite rökigt med kaffe och mandlar. Endast tre flaskor och två skulpturer tas fram och endas ett set ska säljas på Sotheby’s. Nånsin.
The Dalmores senaste släpp i Luminary-serien kallas The Rare. En 49-årig singelmalt framtagen av Master Whisky Maker Gregg Glass tillsammans med Zaha Hadid Arcitects biträdande direktör Melodie Leung. Den ovanliga karaffen presenteras i en ännu ovanligare glasskulptur som ska symbolisera alla lager av smaker som vuxit fram under lagringstiden. Bland dessa smaker uppges rostade kastanjer och päron föregå vanilj och bär för att avsluta lite rökigt med kaffe och mandlar. Endast tre flaskor och två skulpturer tas fram och endas ett set ska säljas på Sotheby’s. Nånsin.
Som ni säkert redan känner till kan man dela in mänskligheten i två kategorier. Aktuellt-människor och Rapport-människor. Alltså de som föredrar att få sina nyheter från Aktuellt redaktionen på tvåan eller de som föredrar Rapport-gänget på ettan. Jag är själv en utpräglad Aktuellt-människa.
Som ni säkert redan känner till kan man dela in mänskligheten i två kategorier. Aktuellt-människor och Rapport-människor. Alltså de som föredrar att få sina nyheter från Aktuellt redaktionen på tvåan eller de som föredrar Rapport-gänget på ettan. Jag är själv en utpräglad Aktuellt-människa.
Som ni säkert redan känner till kan man dela in mänskligheten i två kategorier. Aktuellt-människor och Rapport-människor. Alltså de som föredrar att få sina nyheter från Aktuellt redaktionen på tvåan eller de som föredrar Rapport-gänget på ettan. Jag är själv en utpräglad Aktuellt-människa.
Dubai ska få sitt andra operahus i området Azizi Venice som håller på att anläggas intill Al Maktoum International Airport. Operahuset med 2 000 sittplatser ska ligga mitt i bostadsområdet som en kronjuvel, omgiven av vatten. De 34 000 lägenheterna och 109 husen i Azizi Venice ska stå klara mellan 2025-2028.
Dubai ska få sitt andra operahus i området Azizi Venice som håller på att anläggas intill Al Maktoum International Airport. Operahuset med 2 000 sittplatser ska ligga mitt i bostadsområdet som en kronjuvel, omgiven av vatten. De 34 000 lägenheterna och 109 husen i Azizi Venice ska stå klara mellan 2025-2028.
Dubai ska få sitt andra operahus i området Azizi Venice som håller på att anläggas intill Al Maktoum International Airport. Operahuset med 2 000 sittplatser ska ligga mitt i bostadsområdet som en kronjuvel, omgiven av vatten. De 34 000 lägenheterna och 109 husen i Azizi Venice ska stå klara mellan 2025-2028.
Davidoff har precis släppt Monolith, en humidor täljd ur massiv kalksten. Humidoren rymmer 120 cigarrer i Toro-storlek, har dubbla luftfuktare, inredning i mahogny och dämpare i gångjärnen så locket stänger mjukt.
Davidoff har precis släppt Monolith, en humidor täljd ur massiv kalksten. Humidoren rymmer 120 cigarrer i Toro-storlek, har dubbla luftfuktare, inredning i mahogny och dämpare i gångjärnen så locket stänger mjukt.
Davidoff har precis släppt Monolith, en humidor täljd ur massiv kalksten. Humidoren rymmer 120 cigarrer i Toro-storlek, har dubbla luftfuktare, inredning i mahogny och dämpare i gångjärnen så locket stänger mjukt.
Innan Bugatti Chiron gör sorti som modell passar biltillverkarens Sur Mesure-avdelning på att göra unika specialmodeller. ”55 One of One” är en sån specialare som beställts som en hyllning till Jean Bugattis Type 55 Super Sport från 30-talet. Uppenbar är den svart och gula färgkombon, mindre uppenbart är att den betydligt större Chiron har fått större andel svart färg för att ”krympa” storleksskillnaden. Även framskärmarna har fått svart grafik för att ”smalna av” nosen.
Innan Bugatti Chiron gör sorti som modell passar biltillverkarens Sur Mesure-avdelning på att göra unika specialmodeller. ”55 One of One” är en sån specialare som beställts som en hyllning till Jean Bugattis Type 55 Super Sport från 30-talet. Uppenbar är den svart och gula färgkombon, mindre uppenbart är att den betydligt större Chiron har fått större andel svart färg för att ”krympa” storleksskillnaden. Även framskärmarna har fått svart grafik för att ”smalna av” nosen.
Innan Bugatti Chiron gör sorti som modell passar biltillverkarens Sur Mesure-avdelning på att göra unika specialmodeller. ”55 One of One” är en sån specialare som beställts som en hyllning till Jean Bugattis Type 55 Super Sport från 30-talet. Uppenbar är den svart och gula färgkombon, mindre uppenbart är att den betydligt större Chiron har fått större andel svart färg för att ”krympa” storleksskillnaden. Även framskärmarna har fått svart grafik för att ”smalna av” nosen.
När allt fler flygplatser byggs som fyrkantiga lådor i glas är det extra kul att nyöppnade Ayodhya Airport (officiellt Maharishi Valmiki International Airport) i norra Indien fått en egen look. Den 8 000 kvm stora flygplatsen är ritad i Nagarastil av Sthapati Associates. Inspiration ser ut att komma från det närliggande Ram Mandir-templet.
När allt fler flygplatser byggs som fyrkantiga lådor i glas är det extra kul att nyöppnade Ayodhya Airport (officiellt Maharishi Valmiki International Airport) i norra Indien fått en egen look. Den 8 000 kvm stora flygplatsen är ritad i Nagarastil av Sthapati Associates. Inspiration ser ut att komma från det närliggande Ram Mandir-templet.
När allt fler flygplatser byggs som fyrkantiga lådor i glas är det extra kul att nyöppnade Ayodhya Airport (officiellt Maharishi Valmiki International Airport) i norra Indien fått en egen look. Den 8 000 kvm stora flygplatsen är ritad i Nagarastil av Sthapati Associates. Inspiration ser ut att komma från det närliggande Ram Mandir-templet.
Med en uppväxt i ett välkänt familjeföretag kände Charlotte Ljung att hon hade omvärldens ögon på sig tidigt i livet. Hon berättar om New Yorks betydelse, livets käftsmällar och satsningen på ett eget bolag i en helt ny bransch.
Med en uppväxt i ett välkänt familjeföretag kände Charlotte Ljung att hon hade omvärldens ögon på sig tidigt i livet. Hon berättar om New Yorks betydelse, livets käftsmällar och satsningen på ett eget bolag i en helt ny bransch.
Med en uppväxt i ett välkänt familjeföretag kände Charlotte Ljung att hon hade omvärldens ögon på sig tidigt i livet. Hon berättar om New Yorks betydelse, livets käftsmällar och satsningen på ett eget bolag i en helt ny bransch.
Som nittonåring drog han till New York där han startade sitt första företag. Efter att ha byggt upp ett multinationellt läkemedelsbolag är han tillbaka i Skåne och har infriat drömmen om en börsnotering. Karl berättar om vad som driver honom, om att gå igång på andras idéer och om hur USA fortfarande finns i tankarna.
Som nittonåring drog han till New York där han startade sitt första företag. Efter att ha byggt upp ett multinationellt läkemedelsbolag är han tillbaka i Skåne och har infriat drömmen om en börsnotering. Karl berättar om vad som driver honom, om att gå igång på andras idéer och om hur USA fortfarande finns i tankarna.
Som nittonåring drog han till New York där han startade sitt första företag. Efter att ha byggt upp ett multinationellt läkemedelsbolag är han tillbaka i Skåne och har infriat drömmen om en börsnotering. Karl berättar om vad som driver honom, om att gå igång på andras idéer och om hur USA fortfarande finns i tankarna.
Som tidig entreprenör inom e-handel byggde hon upp ett miljardbolag i resebranschen. Vi har träffat Linda som berättar om när hon slutade vara rädd, entreprenörskap och hur det kan kännas att lämna ett företag man byggt upp.
Som tidig entreprenör inom e-handel byggde hon upp ett miljardbolag i resebranschen. Vi har träffat Linda som berättar om när hon slutade vara rädd, entreprenörskap och hur det kan kännas att lämna ett företag man byggt upp.
Som tidig entreprenör inom e-handel byggde hon upp ett miljardbolag i resebranschen. Vi har träffat Linda som berättar om när hon slutade vara rädd, entreprenörskap och hur det kan kännas att lämna ett företag man byggt upp.
Han byggde sitt prisbelönta IT-bolag Antura på samhällsnytta och långsiktighet utan externa investerare. Vi träffade Mattias för att prata om motviljan mot ekonomiska luftslott, vad som går före karriären och om att leva flera år utan lön.
Han byggde sitt prisbelönta IT-bolag Antura på samhällsnytta och långsiktighet utan externa investerare. Vi träffade Mattias för att prata om motviljan mot ekonomiska luftslott, vad som går före karriären och om att leva flera år utan lön.
Han byggde sitt prisbelönta IT-bolag Antura på samhällsnytta och långsiktighet utan externa investerare. Vi träffade Mattias för att prata om motviljan mot ekonomiska luftslott, vad som går före karriären och om att leva flera år utan lön.
Att Peter DeMaltén inte hittade en lådcykel till rätt pris gav honom en företagsidé. Sedan starten hemma i garaget har Cargobike stadigt vuxit till att omsätta 80 miljoner kronor. Vi har träffat Peter som berättar om sin bakgrund, rockstjärnedrömmar och att ha många järn i elden.
Att Peter DeMaltén inte hittade en lådcykel till rätt pris gav honom en företagsidé. Sedan starten hemma i garaget har Cargobike stadigt vuxit till att omsätta 80 miljoner kronor. Vi har träffat Peter som berättar om sin bakgrund, rockstjärnedrömmar och att ha många järn i elden.
Att Peter DeMaltén inte hittade en lådcykel till rätt pris gav honom en företagsidé. Sedan starten hemma i garaget har Cargobike stadigt vuxit till att omsätta 80 miljoner kronor. Vi har träffat Peter som berättar om sin bakgrund, rockstjärnedrömmar och att ha många järn i elden.
Med bas i Göteborg har hon startat tech-bolag världen över och vunnit 20 Red Dot Awards, 12 UX Design Awards och blivit utsedd till DI Gasell-företag 6 gånger. Vi har träffat Emma som berättar om innovation, varför Göteborg på sikt kommer att växa förbi Stockholm, sin bakgrund och om att knäcka koden.
Med bas i Göteborg har hon startat tech-bolag världen över och vunnit 20 Red Dot Awards, 12 UX Design Awards och blivit utsedd till DI Gasell-företag 6 gånger. Vi har träffat Emma som berättar om innovation, varför Göteborg på sikt kommer att växa förbi Stockholm, sin bakgrund och om att knäcka koden.
Med bas i Göteborg har hon startat tech-bolag världen över och vunnit 20 Red Dot Awards, 12 UX Design Awards och blivit utsedd till DI Gasell-företag 6 gånger. Vi har träffat Emma som berättar om innovation, varför Göteborg på sikt kommer att växa förbi Stockholm, sin bakgrund och om att knäcka koden.
Nyöppnade Jacy’z mitt i Göteborg är ett av ESS Groups senaste nytillskott. Vi träffade hotell- och restaurangkoncernens grundare Jonas Stenberg för att prata om Jonas bakgrund, drivkraft och hur det är att ha vuxit till en miljardkoncern med fler än 2 000 anställda.
Nyöppnade Jacy’z mitt i Göteborg är ett av ESS Groups senaste nytillskott. Vi träffade hotell- och restaurangkoncernens grundare Jonas Stenberg för att prata om Jonas bakgrund, drivkraft och hur det är att ha vuxit till en miljardkoncern med fler än 2 000 anställda.
Nyöppnade Jacy’z mitt i Göteborg är ett av ESS Groups senaste nytillskott. Vi träffade hotell- och restaurangkoncernens grundare Jonas Stenberg för att prata om Jonas bakgrund, drivkraft och hur det är att ha vuxit till en miljardkoncern med fler än 2 000 anställda.
Han är direktör på Clarion Hotel Malmö Live, som är Skånes största hotell. Vi träffade Jens för att prata om hans bakgrund, kärleken till Malmö och framtiden för den skånska hotellbranschen.
Han är direktör på Clarion Hotel Malmö Live, som är Skånes största hotell. Vi träffade Jens för att prata om hans bakgrund, kärleken till Malmö och framtiden för den skånska hotellbranschen.
Han är direktör på Clarion Hotel Malmö Live, som är Skånes största hotell. Vi träffade Jens för att prata om hans bakgrund, kärleken till Malmö och framtiden för den skånska hotellbranschen.
Han drömde om Paris modevärld men föll för mäkleriet. Som grundare av Våningen & Villan ville Johan förändra mäklarbranschen. Han fick bolaget att växa till fler än 150 medarbetare. Vi träffade Johan som berättade om kreativitet, entreprenörskap och om beslutet att sälja sitt livsverk.
Han drömde om Paris modevärld men föll för mäkleriet. Som grundare av Våningen & Villan ville Johan förändra mäklarbranschen. Han fick bolaget att växa till fler än 150 medarbetare. Vi träffade Johan som berättade om kreativitet, entreprenörskap och om beslutet att sälja sitt livsverk.
Han drömde om Paris modevärld men föll för mäkleriet. Som grundare av Våningen & Villan ville Johan förändra mäklarbranschen. Han fick bolaget att växa till fler än 150 medarbetare. Vi träffade Johan som berättade om kreativitet, entreprenörskap och om beslutet att sälja sitt livsverk.
Göteborgsregionen toppar nu hela Norden i logistikläge, enligt branschtidningen Dagens logistik. Den välutvecklade infrastrukturen – med Göteborgs hamn i spetsen – lyfts fram som nyckel till framgången. – Vi är glada och stolta över att återigen bli utsedda till inte bara Sveriges utan nu även Nordens bästa logistikläge, säger Jacob Minnhagen, affärsutvecklare på Göteborgs hamn. Regionen hyllas även för sitt hållbarhetsarbete och nära samarbete mellan aktörer som Landvetter flygplats, Borås stad och Business Region Göteborg.
Göteborgsregionen toppar nu hela Norden i logistikläge, enligt branschtidningen Dagens logistik. Den välutvecklade infrastrukturen – med Göteborgs hamn i spetsen – lyfts fram som nyckel till framgången. – Vi är glada och stolta över att återigen bli utsedda till inte bara Sveriges utan nu även Nordens bästa logistikläge, säger Jacob Minnhagen, affärsutvecklare på Göteborgs hamn. Regionen hyllas även för sitt hållbarhetsarbete och nära samarbete mellan aktörer som Landvetter flygplats, Borås stad och Business Region Göteborg.
Göteborgsregionen toppar nu hela Norden i logistikläge, enligt branschtidningen Dagens logistik. Den välutvecklade infrastrukturen – med Göteborgs hamn i spetsen – lyfts fram som nyckel till framgången. – Vi är glada och stolta över att återigen bli utsedda till inte bara Sveriges utan nu även Nordens bästa logistikläge, säger Jacob Minnhagen, affärsutvecklare på Göteborgs hamn. Regionen hyllas även för sitt hållbarhetsarbete och nära samarbete mellan aktörer som Landvetter flygplats, Borås stad och Business Region Göteborg.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö